back to school

då var första dagen i skolan avklarad.. skön dag, slutade kvart över elva :)

när jag satt på bussen hem fick jag jätteont i nacken, men när jag kom hem tog jag en värmekudde la på nacken så nu är den bra igen... det är bara det att jag fick ont i halsen nu också? herregud, jag får inte bli sjuk nu..
sitter och dricker varm oboy (alla andra dricker te när dom får ont i halsen, men jag gillar ju inte riktigt te, haha) nu i alla fall, så jag hoppas det ska bli bättre!

imorgon slutar jag klockan ett, egentligen skulle vi sluta klockan två men vi ska ju på kryssning så jag får sluta klockan ett :) haha! jag höll på att glömma att jag fyller år imorrn också? även fast jag har gått och påminnt (stavas det så?) mig själv hela dagen, haha!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0