för seg för att komma på nåt...

skola om tre dagar då, YES!

nej inte riktigt va... jag skulle faktiskt inte ha något emot att få lite flera dagar att bara sitta hemma och slöa på.
och jag vet, jag ändrar mig hela tiden, först tycker jag att det känns okej, sen skittråkigt och sen ganska kul. jag vet, jag ändrar mig för ofta, men jag kan inte bestämma mig. haha.
något som är bra är att jag kanse slutar leva framför datorn och tv:n.
är det dåligt väder nu på sommaren äre det ända jag gör, tv eller dator. men har man gått en hel dag i skolan
så kanske man kan känna att man kan få sitta vid datorn eller tv:n lite... och man har ju inte lika mycket tid till det heller, eftersom att först ska man till skolan vid sju på morgonen, och sen kommer man hem fyra på eftermiddagen och då har man läxor att göra. så det är väl positivt, även om jag som sagt inte skulle ha någonting emot att få några såna dagar till där man bara kan sitta vid datorn eller tv:n.

oj vad tjatigt inlägg det här blev? haha.
men jag fyller år om fyra dagar också, :D
plus att vi åker ju på kryssning då också med åsa :)
det ska bli jättekul faktiskt!

idag vill jag tillbringa min dag framför tv:n med mina syskon och en bra film. plus den stora påsen
med vindruvor som jag vet ligger och väntar i kylen! haha.
men först skulle vi tvätta och sortera strumpor tyckte mamma. ååååh. jag orkar inte.


/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0