idiotstämplad

jag var nere och sprang på springbandet nyss, och när jag hade sprungit i kanske två-tre minuter, så började skivan jag lyssnade på hacka, så jag gick av bandet och bytte låt. och sen ska jag gå på igen, och av någon anledning så går jag på bandet bakifrån och tänker inte på att bandet fortfarande går på åttans hastighet, så jag ramlar ju såklart och får brännmärken på knäet. och sen, dum som jag är, så ställer jag mig upp igen!? så jag åker ner igen och får ännu mer brännmärken på knäet?! haha. idiot alltså.... kunde ju knappt duscha efteråt, hahha




/lisa


Kommentarer
Postat av: Hannah ;)

haha jävla klant!!! ;)

2009-08-12 @ 21:27:30
Postat av: lisa

men haha, jaa. :(

2009-08-12 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0