nio dagar...

...sen börjar skolan igen, och tro det eller ej, men precis just nu (bara just nu) så känns det helt okej att börja skolan igen.
men som jag sagt tidigare så vet jag att snart så kommer det bli lika tråkigt igen som det var i sjuan.
men jag vet egentligen inte vad det är som har fått mig att ändra uppfattning och tycka att det känns okej.. det kan inte vara att behöva ställa klockan på senast halv sju varje kväll innan man somnar, inte heller alla kvällar man ska plugga till svåra prov eller att jobba tjugo eller flera mattetal klockan nio på kvällen för att man inte kunnat få hjälp av föräldrarna tidigare än så... nej det kan det inte vara. för det är det jag har ångest inför.. så jag vet inte, men jag antar att det inte skulle vara kul i längden med ett sommarlov i över 2 månader.. (lite längre skulle väl inte skada, men... haha.)
 men vet ni vad det dåliga är? att imorgon kommer jag att ha ändrat mig igen och tycka att det känns jättejobbigt att det bara är åtta dagar kvar till skolan....

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0