old times

bara för att jag har så tråkigt (och för att min blogg känns tråkig annars) så tänkte jag att jag
skulle ladda upp lite gamla bilder, haha.



hannah, jag, pontus, rasmus och frida. haha.



yoel (bakom hannah) hannah, frida, pontus, sofie, jag och rasmus på golvet. hahaha.



jag, hahahhahah.





jag när jag hade bränt mig, haha. usch.



hannah, pontus, frida, rasmus och jag.



josefin och jag, <3 haha, vi har känt varandra länge.
haha, det får räcka så.

idag vet jag inte vad jag ska göra. ingenting antagligen.

/lisa

Kommentarer
Postat av: frida MARKLIND

hahah fett söt :)



vara snart? :)



(observera att jag skrev frida MARKLIND. mahahhaha :D)



pusssssssss

2009-08-16 @ 23:38:28
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha, nej :O



ja, vi måste vara snart! :D



haha, jag såg det vava :D



pussssssssssssssssssssssssssssss



(observera att jag skrev fler S än dig, hah! höhö)

2009-08-17 @ 11:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0