saturday morning

har precis ätit frukost och sitter och funderar på vad jag ska göra med dagen.
har verkligen lust att va med sandra idag också. jag funderar faktiskt på att slå en signal till henne och
höra om hon har lust att träffa tant idag med, höhö.

har förresten upptäckt att min blogg börjar bli tråkig? eller är det bara jag? den kanske alltid
har varit tråkig? haha.
och förresten, jag saknar verkligen mina tjejer i stjärnhov, frida&daniella, vi måste träffas snart, okej?
BRA!

nu ska vi se om det här inlägget har lust att komma upp på bloggen eller om det strular igen.

/lisa

såklart strulade det igen. åååh, irriterande.

Kommentarer
Postat av: josefin

Din blogg är kul :D<3

2009-08-08 @ 20:11:21
Postat av: frida

okej :D

2009-08-08 @ 22:26:05
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0