sista dagen på sommarlovet

usch.. nämen vafan, åttan? det blir väl bra...? usch.
nej, jag vet helt ärligt inte vad jag tycker längre.. jag har ändrat mig för många gånger känns
det som. haha. men det känns lite sorgligt att jag ska till skolan imorgon faktiskt...
idag tänker jag bara göra det som jag har lust för att göra, ingenting annat. min sista sommarlovsdag tänker jag ägna åt mig själv och möjligen tillsammans med min syster.. men ingenting annat.
det är fint väder idag i alla fall, det känns skönt. och även om jag inte ens blir en gnutta badsugen så ska jag ta ett sista dopp i sjön idag! eller sista i år kanske det inte blir.. men sista för det här sommarlovet.

det känns hemskt att allting jag gör idag blir sista gången jag gör det på det här sommarlovet?
haha, fy..

lite bilder från det h'r sommarlovet iaf.







orkar inte lägga upp fler bilder.. haha

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0