16:11

yeees, jag är så duktig. jag skulle sätta mig på sätet i bussen men.... rakt ner på golvet! åååh, jag skrattade så jag grät!

sov hos sandra inatt, helt själva sov vi. bara hundarna som sällskap. jag måste säga att man sover riktigt gott i sandras säng.
kom till skolan och mitt humör förstördes, matte med mårten. usch, tur att ann-sofie kommer tillbaka på måndag säger jag bara! sen om en vecka är det prov på area och radie och diameter och jag vet inte allt... känns som att det kommer skita sig, men fan heller, jag ska råplugga övningsprovet!
FÖRRESTEN HATAR JAG COMVIQ JUST NU!
jag fyllde på pengar till mobilen i förrigår, med comviq KOMPIS, alltså borde jag kunna smsa gratis med dom som har comviq, men nej. pengarna är slut! fast det står när jag går in och kollar hur mycket pengar jag har kvar: prisplan kompis.
ååååh, sjukt irriterande. hoppas på att mamma ska ringa kundtjänst sen och kolla vad som är fel. usch vad irriterande. självklart tänkte jag ju inte på att spara kvittot heller...

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0