19 december

jag orkar inte ens förklara alla jävla saker som har hänt idag, men jag kan säga såhär: jag gick på stan med frida och rasmus och vi kom hem tre timmar senare än vi skulle gjort på grund av massa tågproblem och förseningar. när jag kom hem var jag lagom glad, väldigt trött, såg ut som att jag hade fått en alergisk reaktion (jag var helt röd i ansiktet av någon anledning) och mitt huvud höll på att sprängas. efter att ha tryckt i mig en halv pizza kändes det bättre!
nu är jag så trött så det känns som att jag ska ramla ihop i datorstolen när som helst, därför blir det här inlägget inte längre än såhär.
tack och hej leverpastej

bild från förra julen.
shiiiiit, äre verkligen julafton på torsdag?!

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0