årets sista dag

vaknade nyss och fick lite smått panik. om en och en halv timme ska jag sitta färdig i bilen till stjärnhov, och jag har massor kvar att göra... packa, klä på mig, kanske blöta håret om det behövs, äta frukost... jag hade ju tänkt att allt det där hinner jag ju lätt med, eftersom jag alltid vaknar så tidigt. mycket riktigt vaknar jag först vid halv åtta men tänker: faan, jag kan ju inte gå upp nu, och ligger kvar. hunden protesterade så henne gjorde jag mig av med (hahah) och somnade om. när jag vaknar nästa gång är klockan kvart i nio, jag ätnkte inte så mycket utan vände bara på mig och somnade om. nästa gång jag vaknade var klockan tio och jag fick panik!
min tanke: HUR FAN SKA JAG HINNA!?
sen kom jag på att en och en halv timme faktiskt är rätt mycket tid... så jag satte mig vid datorn. då kommer pappa och säger: innan jag skjutsar dig någonstans idag så ska du gå ut med zeera.
mm, visst, jättekul. för det första: jag var redan stressad. för det andra: hur kul äre att gå ut med en livrädd hund som springer hem direkt? (ja, hon sprang faktiskt ifrån mig igår... nästan hela vägen hem...hon är rädd för raketer, fjanthund.)

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0