det spelar ingen roll

sitter och lyssnar på musik, hannah, melina och micke har precis åkt och frida ska till stockholm så det är bara jag och mamma hemma. eller rasmus är väl hemma men han sover.
senare kommer pontus och rebecca och jag hoppas på att vi går ut och åker pulka och sen ska vi spela sällskapsspel också. vi fick nåt spel som heter alias tror jag, av dom i julklapp, det verkar kul faktiskt!
nu ska jag snart gå och borsta tänderna och sen ska jag antingen ut med zeera eller hoppa ner i duschen, jag har inte bestämmt mig för vilken ordning jag ska göra det i, haha.
men i alla fall, vi hörs kanske senare.
byyyyyyye



det blir nyår med fridiiis tror jag, bäst <33

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0