förkyld? ja!

vaknade av att min storesyster låg på min axel och tröck ner den i madrassen, lagom skönt och jag har verkligen inte ont i ryggen... nejnej. efter en hemsk natt med andningsproblem och mardrömmar om råttor orkade jag inte ligga kvar och vänta på att dom andra skulle vakna. plus att jag inte kunde andas nu heller och hade grymt ont i halsen! smög ut ur rummet och försökte att inte väcka någon. det är inte det lättaste när fyra stycken delar på en dubbelsäng.... men det gick! jag tror att dom sover bättre där ute utan mitt snörvlande.
jag gick in och drack varm oboy, och det är ungefär vad jag gjort sen jag kom in.
jag kan andas lite bättre när jag sitter eller står i alla fall... usch vad hemskt det är att sova när man är förkyld. nätterna tar ju aldrig slut!
och mamma sa att om jag inte mår bra imorrn får jag inte åka till stjärnhov och fira nyår! åååååh, jag måste må bra imorrn!

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0