fredagsmys

fel av mig, volleybollturnering på måndag vare visst!

nu har jag precis städat klart mitt rum och det ser verkligen mycket, mycket bättre ut! ni skulle sett det innan, det såg ut som att jag inte hade städat på minst sju år. det är inte jääääätte rent, men det ser mycket bättre ut i alla fall!
jag är faktiskt lite avundsjuk på mina syskon, dom slutade skolan idag, så när jag kliver upp klockan sex på måndag morgon ligger dom fortfarande och sover... hmm... känns som att gnesta har kortast jullov av alla?
förresten, i skolan trodde vi att snön började smälta, men jag har kommit fram til att det inte kan stämma, när jag kom hem var det tio minusgrader ute, nu är det elva. snön smälter väl vid plus va?
ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, det verkar bara vara bonde söker fru på tv ikväll igen så jag antar att det blir datorn för min del, eller så kollar jag på nån film på mitt rum.
imorrn blir det i alla fall eskilstuna med rasmus och frida och sen ska frida färga mitt hår hoppas jag.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0