måndag

harald: den som ändå hade en öl nu. öl, öl, öl, öl, öl!

HAHAHHA, jag tyckte det lät så kul, dom sa så på filmen vi kollade på på SO lektionen, arn.
ni som inte såg det eller har sett det tycker nog inte att det är så kul, men ni skulle hört! sandra  och jag skrattade jättemycket! och sandra hade precis sagt att han påminde om grisen i lilla kycklingen, hahahha!
tänkte klistra in en bild på harald och en bild på plutten, men icke. blogg.se vill inte samarbeta.
frida och jag bestämde på bussen att vi skulle hem, äta, städa och sen plugga. åt gjorde vi, sen fastnade vi framför datorn och kollade efter gamla barnprogram, men sen städade vi lite och sen skulle vi äta middag. sen.... ja, jag fastnade här. jag som skulle plugga asmycket idag. men jag ska skriva klart det här och sen ska jag verkligen plugga!
på plugg-listan:
- biologiprov 16 december
- läsa ut en halv bok till på måndag + skriva om den.
- matteprov på torsdag
- engelska glosor till... imorrn?
- sy klart korsstygn till på... måndag?
- tyska glosor till på onsdag... böckerna ligger inlåsta i skåpet, känns bra.  
mysigt! .... inte speciellt.
nej, nu ska jag plugga satan, som frida skulle ha sagt, fast jag hatar det uttrycket.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0