panik!

hjälp, jag kom nyss på att jag har en NO uppsats som ska vara färdig innan betygen sätts. jag har inte ens börjat! vi ska välja en fysiker och skriva om dens liv typ, skittråkigt, men jag har inte ens valt! herregud!
innan betygen sätts ska jag hinna med:

- NO uppsats
- göra klart korsstygnen
- läsa en hel bok och skriva om den

finns säkert en hel del annat jag ska göra också, men jag kan inte komma på fler saker just nu.
ska börja skriva om en fysiker nu, ska ta thomas edison tror jag, och sen ska jag sy lite på korsstygnet. boken har jag i skolan, har läst typ fyra sidor eller nåt, ooooops... men ska ta hem den imorrn och läsa under helgen.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0