plugg och sånt

avklarat på plugg-listan:
- biologiprov 16 december
- läsa ut en halv bok till på måndag + skriva om den.
KLART
- matteprov på torsdag
- engelska glosor till... imorrn?
KLART
- sy klart korsstygn till på... måndag?
- tyska glosor till på onsdag.
som ni ser blev det inte så mycket plugg som jag hade tänkt mig... men ändå, jag läste sjuuukt mycket. fast jag har ju inte läst ut hela boken, men snart så, en eller två dagar till så är det avklarat!
och matteprovet pluggade jag ju faktiskt på igår.

jag sitter och småskrattar för mig själv för jag kom nyss på att jag alltid kommer med massa bortförklaringar om varför jag inte pluggade så mycket som jag skulle behövt, som t.ex: "men matteprovet pluggade jag ju på igår" och "jag läste ju ändå väldigt mycket".

imorrn äre nån klassgrej på kvällen, måste tillbringa en och en halvtimma efter skoltid i vårt klassrum... känns sådär. jag tröstar mig med att vi får fika!
nu ska jag gå och kolla på film, sen ska jag sova.

/lisa

Kommentarer
Postat av: julia

haha, ja de var skit kul när han sa så på filmen xd



OFTA VI HADE GLOSOR I ENGELSKA! :o

haha

2009-12-07 @ 20:56:32
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0