torsdag

dagen började med att vänta en kvart på bussen med snö upp till vaderna och iskalla vindar.
alla som stod och väntade skrek varje gång det blåste, och tro mig, om deras öron värkte lika mycket som mina gjorde så skrek dom inte för det lilla, aj säger jag bara.
jag måste verkligen skaffa mig en mössa, synd bara att jag inte alls passar i mössa...
skoldagen slutade med badminton på idrotten och sandra besätmde sig för att skrika till varje gång hon slog iväg bollen, precis som hon påstår att tennisspelare gör? det lät hur kul som helst och vi sög på badminton.

jag håller på att somna framför datorn och klockan är 19:35... yes, det känns bra. jag skulle verkligen kunna och vilja gå och sova nu, jag blir inte uppe sent idag i alla fall!
det är aldrig något bra på tv längre, halv åtta hos mig och bonde söker fru, nej jag är inte 60.
imorrn blir det volleyboll turnering med arbetslaget, inte för att jag ska spela men ändå.

vet ni förresten? jag har vunnit VM i gnäll idag, slå den!

/lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0