yeeeeeeees

fick tillbaka världspresidents uppsatsen och gissa vad? VG+ TILL MVG! yeeeeeeees!
patrik: det här är nog det bästa du har gjort!
jag som var rädd att jag skulle få göra om?!
känns rätt skönt att avsluta terminen så va. hoppas på VG till jul!
förresten har jag lämnat in allt som ska va klart innan jul, förutom korsstygnen, men jag vet inte om jag verkligen ska satsa på att hinna klart med det, för hon sa att man inte behövde ha med det på betyget om man inte ville, men ändå, det kanske är bra? jag vet inte... isåfall måste jag göra klart allting i helgen... usch... 
jag har disikerat fisk idag också, fyyyyyyyyyy! fast det gick ju rätt bra, förutom att jag höll på att spy typ tre gånger... usch, fy vad äckligt! 

/lisa

 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Grattis Gumman!!



Man vad kunde du ha gjort för att få MVG :-)

2009-12-12 @ 06:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0