It's your right to laugh at me

det dåliga med sommarlov, är att man inte kan glädjas över att det är fredag på samma sätt som när det är skola.
men jag vill ändå verkligen ha sommarlov!
imorse vaknade jag vid tio tror jag?
i alla fall så gick jag upp och åt frukost, sen gick jag ner i källaren och sprang 20 minuter på springbandet.
jag fick en blåsa på tån bara för att jag inte sprang med skor, haha.
sen har jag städat och lite så. inte gjort så mycket på hela dagen.
åt tacos förut och sen gick jag ut med zeera.
sen har jag inte gjort så mycket, kom väl in för en timme sen kanske.

det blev inte kolmården imorrn utan det blev på söndagen, eftersom vädret tyckte så.
nu är jag verkligen sugen på sockerkaka! jag ska nog göra det, haha.


vi ses nång gång

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0