sakta men säkert

det är nog dom rätta orden för den här dagen. sakta, ja, otroligt sakta har dagen gått. säkert, ja, haha, det också. det har inte precis varit som i en actionfilm idag. just nu sitter ja på samma sätt som jag gjort ungefär hela dagen, på golvet, men soffan som ryggdtöd och datorn på bordet. enda gångerna jag flyttat mig är när jag har känt att jag behövt luft, och tagit otroligt korta promenader ner till brevlådan och hem, och när jag vispade ihop lite vaniljsås, haha.
det har vart så himla varmt, och jag och mamma har svettats som små grisar här i vardagsrummet hela dagen.
jag hade tänkt att jag skulle lägga in en bild på mitt hår här, bara för att det är otroligt lockigt efter att jag sovit med håret i en knut, men den datorn jag har bilden på fungerar inte just nu, och jag tror att jag tog bort bilden från min mobil? i alla fall så orkar jag inte kolla det just nu. ni får en bild på håret när datorn har lust att starta (för hoppningsvis någon gång i år -.- ) det är i alla fall lockigare än det någonsin varit skulle jag tro. eller nej! haha, när jag och frida sov med toapapper i håret på något sätt som mamma hade knutit det, för jättelänge sen, så var det nog lockigare. (ja, det finns bild på både när toapappret sitter i och när håret är jättelockigt, men bilderna är för fula så jag tänker inte lägga upp dom här, haha)

jag och mamma sitter och lyssnar efter glassbilen, så när den kommer springer vi ut och köper glass! haha.
jag lägger upp bilden när den andra datorn börjar fungera igen.


hejdå


/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0