söndag

jag vet egentligen inte varför jag skriver, för jag har absolut ingenting intressant att skriva om. det har
jag ju aldrig, men ändå. haha. jag får tvångstankar när jag inte har skrivit på ett tag, då måste jag skriva.. eller nåt.

jaja, sandra åkte hem mitt i natten igår, hon fick jätte ont i magen och hela hon skakade, stackarn. men nu mår hon bra,
och jag kanske ska va med henne imorrn också om vi får ihop det. :)
precis när hon hade åkt, typ vid halv ett, så startar ett larm någon stans i laxne, jag trodde först att det var ett billarm och kollade bara ut för att se att det inte var någon av våra bilar, sen hörde jag att pappa gick ner för trappen så då gick jag också ner och han trodde att det var från det här jättestora huset nere vid sjön, ni vet det där gröna som är hur stort som helst? jaja, det i alla fall. fast han trodde inte att det var något inbrott, men att det kanske var tekniskt fel eller nåt sånt.

vaknade vid typ nio idag, vet inte riktigt vad jag gjorde just då, men åkte till hedlandet lite senare med melina, hannah och mamma. den har jag typ inte gjort någonting, spelade kubb med frida, hannah, mamma och pappa förut. haha, jag hade inte ner en ända sån däär... pinne? haha., jag vet inte vad man kallar dom, men dom där man ska kasta en pinne på så att dom ramlar i alla fall.

ska nog gå och sova ganska tidigt ikväll, är rätt trött.
vi får väl se om jag har något intressant att skriva om imorrn,
jag får sova på saken. haha.

godnatt

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0