this is the life

jag har kommit på att det är verkligen inte långt kvar på sommarlovet nu, bara en månad typ, lite mindre till och med. usch. åttan? herregud, jag gick ju i sexan alldeles nyss, var tog sjuan vägen? betyg och allt. usch. 8c efter sommarn... känns som att jag ska börja i 7c igen, men nej. om åttan går lika fort som sjuan så går jag ju snart i nian? ojojoj. och vart tog sommaren vägen? jaja.

vet inte riktigt vad jag ska göra idag, tänkte höra vad sandra ska göra. isåfall kanske jag är med henne lite senare.  snart ska jag duscha i alla fall, sen får vi se. imorrn åker jag till stjärnhov och är med frida. bässsst! 
jag vill att daniella ska komma hem också, vi har inte träffats sen 12 juni, och nu är hon i danmark till jag vet inte när, och när hon kommer hem därifrån åker hon till tyskland och jag har ingen aning om när hon kommer hem :( 
plus att jag vill va med elin och josse snart också!  
på lördag vet jag inte om jag skulle vara med sofia? kanske, vi får se hur det blir.

det är inte skithärligt väder ute idag faktiskt. jag tycker inte om det här vädret.
jag vill ha sol och värme, ååååh. ge mig sol!


/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0