torsdag

alltså det har regnat oavbrutet hela dagen idag!
från att jag vaknade vid nio tills nu, fem i sju, det är lite för mycket.
när det började regna nu efter att det var så där jättevarmt för någon vecka sen eller nåt, så tyckte jag att det var skönt att det inte var så himla varmt längre, men nu har jag tröttnat på det här tråkiga vädret. som mamma sa i morse: man blir så deprimerad av det!
det stämmer verkligen.

jaja, det är kanske inte så himla roligt att läsa mina tankar om vädret...
idag åkte jag i alla fall till sandra, lite tidigare än planerat eftersom att frida var i gnesta och inte hade så stor koll på vad hennes kompisar skulle göra dagen efter. hennes kompis skulle iväg och frida var tvungen att bli hämtad tidigt, så jag blev tvungen att åka tidigare jag med.
det vi har gjort idag är i alla fall att äta pannkakor och jordgubbar, titta på film, äta choklad, sitta vid datorn, plocka blåbär i ösregnet, dricka te, äta riskakor och spela kort.
myyyyyyys.

på lördag eller söndag (vet itne riktigt vilken dag det blir?) åker jag, frida, rasmus, pontus, rebecca, yoel och elina till kolmården. blir nog kul.

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjdåååå

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0