hemma igen

japp, det tog sex timmar att åka dit, tre dagar att vara där och sju timmar att åka hem,
men nu är jag faktiskt hemma i laxne igen.

på torsdagen
så kom vi till stugan vi hade hyrt runt klockan ett, var i stugan ett tag och sen åkte vi till kramfors
och handlade. sen när vi kom hem så gixck vi ner till havet. asfint! där skulle jag kunna vara hur länge som helst tror jag.
sen spelade vi kort när vi kom hem.

på fredagen gick jag, pappa, frida och rasmus upp klockan två och gick ner till havet
för att kolla på soluppgången. det var riktigt fint faktiskt.
sen gick vi hem och sov till klockan tio.
då åt vi frukost och sen tog vi bilen ner till havet och var där typ hela dagen.

på lördagen åkte vi till farfar i undrom.
jag tyckte inte vi gjorde annat än att äta, haha.
först när vi kom dit så fick vi kakor, sockerkaka, bullar och saft, sen satt vi i skuggan ett tag allihopa för det var så himla
varmt i solen, man kunde knappt vara där.
sen började pappa och farfar grilla kött, så när det var färdigt åt vi grillat kött och potatisgratäng.
efter det satt vi i skuggan ett tag till och sen dukades det fram kladdkaka och glass. haha.
sen åkte vi hem till stugan igen.

och på söndagen, alltså idag, så åkte vi hem.
sju timmar tog det som sagt. 
det var jättemysigt i norrland men det är faktiskt jätteskönt att vara hemma igen också.



vid havet.


soluppgång







farfar



så, nu fick ni lite bilder från norrland också.
snart ska jag nog kolla på film tror jag.

hejdåååå

/lisa

Kommentarer
Postat av: frida

smsa mig när du har pengar :)

2009-06-29 @ 22:26:09
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: lisa

jag har köpt påladdnings kort grejs, men min mobil är cp så den får ingen mottagning nån stans, så jag kan inte ladda på det :(

2009-06-29 @ 23:17:43
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0