kan det bli bättre?

nej, jag tror inte det. sista skolveckan, jag hade min sista tyska lektion idag, hemma
åt vi gooood mat, och sen ska jag få tårta eftersom pappa fyller år, det kan inte bli bättre...

fast... det är klart att om det hade vart sommarlov, med god mat och tårta hade
ju lätt toppat det här...
men nu försökte jag ju vara lite positiv för en gångs skull, eftersom det känns som att jag oftast klagar här
på bloggen... men nu blev det ju lite pessimistiskt ändå... aja, det blir lätt ett gladare inlägg på fredag, det kan jag lova!

aa, skola idag som vanligt.. sandra var inte där så skoldagen blev inte jättetoppen, men lollo och julia kan
höja stämmningen dom med!
men om sandra kommer till skolan imorrn åker jag med henne hem efter skolan :) suuuuuuuper!
troligen åker jag hem med sista bussen som går 18:40 från gnesta, så jag kanske skriver imorrn efter att jag kommit hem.. vi får se.

just nu sitter jag i soffan och lyssnar till ljudet av bilkrasch och brumbrum...
hmm.... pontus och rebecca spelar tv spel....

jag ska även passa på att säga grattis till min pappa, som fyller.... hmm... ska vi säga 49?
aa, vi säger så.
grattis i alla fall! :)

nu försöker pontus få med sig alla ut, så jag ska väl gå härifrån...

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0