lördag

idag har det verkligen inte hänt mycket alls.
jag har suttit inne mest hela dagen och inte gjort någonting..
och det är fan skamm! jag har jobbat matte på en lördag?! hemskt,
jag är en hemsk människa. nej, men nu slipper jag i alla fall göra allt imorrn.

igår var jag på min kusin nathalies student, och serriöst! tjejen är inte klok, hon gick ut med 29 MVG och 2 VG,
shit asså! jag fattar inte hur man kan :o
aja, grattis nathalie! :)

nu sitter jag och hannah här helt ensamma och äter godis och kollar på sprängaren.
mamma är sjuk och har gått och lagt sig, pappa har typ åkt nån stans, rasmus är på nåt läger
och frida är i gnesta,
så vi är helt övergivna här hemma, bara melina som är kvar med oss, men hon har ju somnat..
så vi känner oss rätt övergivna..
tack för eran omtanke familjen!
haha, ;)

aa, ska nog sova när filmen är slut, jag är rätt trött..

godnatt,

/lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför var du inte på gnestadan?

2009-06-07 @ 14:46:04
Postat av: lisa

vet inte, tycker det är ganska tråkigt, ;)



men förresten, vem frågar?

2009-06-07 @ 16:10:44
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0