fff-freeeedag

... och jag är gladast av alla!
yes, det är sant, jag är superglad!
haha, inte bara jag, självaste SIBYLLE var glad idag!?
ja, ni hörde rätt. sibylle sa jag.

först hade vi mentor, sen idrott, sen matte, sen lunch, och sen tyska...
och det var då sibylle var så ovanligt glad.
först skulle hon kasta ett sudd till hanna, och hon var.. aa asså man kan inte förklara, men glad var hon iaf.
sen, vet ni vad vi fick göra? hahahha, hänga gubbe!
hade vi frågat i onsdags eller nåt hade vi fått svaret:
- hänga gubbe? nej herregud, sånt får ni syssla med på fritiden!

haha, aja.. sen åkte jag hem, och var suuuuuuperglad!
och det blir bara bättre, vi ska äta potatisgratäng och grillat kött, yeeeeeeeees!

ska inte göra så mycket annat idag. tror jag..

hejdå

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0