judit&judit

usch.
den där dåliga "com hem" reklamen går just nu.
"det äär vi som är judit och judit och blaaablaaaaablaaaa! "
usch vad dåliga reklamer det finns.
jaja.
fy på mig.
jag har inte skrivit sen i torsdags,
men jag har inte haft nåt att skriva om,
och hela helgen har jag varit upptagen.
så nu får ni nöja er med en "snabbgenomgång" ( usch, nu låter jag som programledarna i idol )
av vad jag har gjort från fredag till söndag :

fredag:
skolan som vanligt.
först mentorspass, sen idrott.
hahahha,
dom som inte skulle vara med i
"sn-bollen", eller vad det nu hette,
spelade fotboll på ena sidan av planen.
vi kan ju säga att vi inte följde några regler.
haha, sen hade vi matteprov. usch.
jag vet verkligen inte om det gick bra.
sen lunch och sen tyska.
sen åkte jag hem och då var min kusin, hennes kille och deras dotter här.
senare kom hannah och melina också. :)
och ännu senare kom pontus och rebecca också. :)

lördag:
namncermoni för melina idag :)
jag orkar inte berätta allt.
men emma sjöng iaf aaasfint.
sen planterade vi en buske för melina också. 
sen vart det paj och tårta
och sen åkte alla hem. 

söndag:  
japp, det är söndag idag och klockan
är bara 09:03, så det har inte hunnit hända
så mycket.
antagligen händer det inte så
mycket under dagen heller.
förresten ska jag säga
grattis till hannah som fyller
20 idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0