söndag






åkte till sandra på mogonen :) <3
kom precis hem. vi gick till rävungar som fanns där, assöta :o
haha. sen gjorde vi våfflooooor. sen typ var vi ute, sen kollade
vi greys anatomy (Y)
sen kom mamma.
bra dag iaf, <3

vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag.
ska snart äta och sen ska jag duscha
och sen plugga på afrika kartan. -.-'
usch.
vi har prov på tisdag och jag måste kunna sätta ut 
31 länder på en karta över afrika. :o
aja, sen ska jag börja plugga lite historia också om jag orkar.
annars kommer jag aldrig klara det provet.
det verkar som att patrik tycker att vi ska kunna få in hur mycket som helst i hjärnan
på typ två veckor.

aja,
hejdååååå.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0