TISDAG

ingen speciell dag precis,
det ända speciella var väl att vilhelmiina både fyllde år
och hade namnsdag, så happy birthday and...öhm.. nameday? (haha, dålig, jag vet.) to yoou!

skola först.
NO helklass, svenska, NO halvklass, engelska halvklass,
ja vi kan ju stanna där.
usch, stackars sofia.
vi var i datasalen och så typ satt jag bredvid sofia och sandra på andra sidan,
och så typ säger sofia att hon är snurrig och mår illa
och typ lägger ner huvudet på bordet. först tänkte jag inte så mycket på det,
vet inte varför men jag tänkte väl att det går väl över,
sen blev hon likblek i ansiktet och la sig ner på golvet
och typ höll på att svimma.
så sandra och jag springer till matsalen och hämtar vatten och ett äpple till henne
för att hon ska få upp blodsockret, och mattanten som vi frågade om ett äpple ville verkligen inte
skynda sig. hon typ ba: ja, men ni kan väl bre en macka och ta med? och hon kanske vill ha lite mjölk?
eller lite sallad? jag ba: öhm, det blir nog bra om hon får ett äpple och ett glas vatten. sen typ stod hon där i hundra år
och tyckte minsann att vi skulle ta med oss hela matsalen till sofia.
men sen fick vi ett äpple och ett glas vatten iaf.
så vi går tillbaka dit och när hon dricker vattnet och så börjar hon få tillbaka färgen i ansiktet.
sen typ satt vi och helena i datasalen med henne tills hennes mamma kom och hämtade henne.
och helena babblade på om allt hon kunde komma på ;
- hur lång tid tar det för din mamma att komma hit då? jaha, tio minuter,
och jaha, bor du på en gård, jahaja, och det var ju synd att det inte blev så mycket engelska idag,
och vad snälla tjejerna är som hjälper dig och blablabla.

aa, så vi typ fick en halvtimmes lunch men det är skitsamma, :)

sen hade vi SO iaf, och sen idrott.
efter det åkte jag och sandra hem till mig. :)
vi åt först, sen gick vi ner och badade i sjön :D
sen gick vi hem, tog en glass och gick och kollade på film :)
sen åkte sandra hem och som hejdå fick jag en smäll på käften, tack skaru ha!
nä, men det var inte meningen, haha.

aja, tråkig skoldag, men bra eftermiddag. :)

och jag vet inte vad jag mer ska göra ikväll, kanske kolla lite på house och sen sova. :)

godnatt

/lisa.

förresten blev ´det här typ det längsta inlägget jag någonsin skrivit,
tack vare sofia ;)


tänkte slänga in lite härligt fula bilder från igår också.

för att du är bäst.   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0