toooorsdag

och jag vet att jag har tråkiga rubruker, men det är ju svårt att komma på.
iaf så vare skola först som vanligt. först SO, kartprov på asien och det gick väl bra tror jag.
sen musik, sen NO, lunch och sen svenska. sen slutade vi för vi fick hål från sista NO-passet :)
svenska lektionen slutade tjugo över ett egentligen, men då hade jag och alla andra "bussbarn"
som emelie kallar oss, precis missat bussen så Kerstin var snäll och lät oss sluta klockan ett
så att vi slapp vänta en timma på nästa buss.
sen åkte jag hem,
och typ vid tre kommer mamma hem och ringer vetrinären eftersom zeera har ont i tassen,
så då åker jag och mamma till strängnäs med zeera.
det var troligen knäleden som hade nån skada.
det var inget allvarligt iaf. :)
sen kom jag hem, städade lite och sen kom pappa hem med pizza. :D
nu ska vi fortsätta städa.


/lisa

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du följde med till vetrinären :-)

2009-05-14 @ 21:03:36
Postat av: mamma

Bra att du följde med till vetrinären :-)

2009-05-14 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0