torsdag och ledig!

ojojoj,
länge sen jag skrev. men jag har ju inte alltid något att skriva om, ;)
okej, nu ska jag försöka berätta vad jag har gjort idag:

först åkte hannah, melina, mamma och jag ut till mormor på landet. :)
stannade och köpte blommor och glass på... hmmm...
tuna trädgård!
ja, så heter det :D
sen när vi kom till mormor fick vi ( som alltid ) mackor och mjölk :)
sen kom mina kusiner dit, också. först
vare emma, sannela, jennie, yvonne och kjelle som kom :)
sen kom min morbror och hans barn och deras barn,
haha, orkar inte säga alla deras namn.
dom är alldeles för många.
sen kom det massor av andra och dom orkar jag inte räkna upp.
det var för övrigt TRETTIO grader i mormors kök, och ändå tjatar mormor om att :
" melina kanske måste ha en tröja på sig, det kanske är kallt? är det inte lite kallt? "
nej det var det verkligen inte.
sen fick vi smörgåstååårta :D
och sen hade jennie bakat morotskaka :)
sen åkte vi hem typ.
sen har jag typ inte gjort någonting.

imorrn ska jag till södertälje med frida marklind :)
ska kolla på ballerinaskor :)

snart ska jag kolla på bonde söker fru eftersom det
inte finns någonting roligare att göra.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0