höstlovets sista dag

höstlovets sista, regniga dag.
usch, det har typ regnat hela höstlovet. eller det har i alla fall inte varit sol. det regnar inte just nu men det är grått och tråkigt ute. nyss satt jag och rasmus i mitt rum och kollade beck så nu kommer jag vara helt knäpp typ när jag går ner i källaren och tro att annonsmannen ska hoppa fram bakom varje hörn... hmmm.... nej men seriöst, jag blir asrädd av såna fimer och frida tycker att jag ska sova hos henne nästa helg och att vi ska kolla på massa skräckfilmer! hjälp, jag kommer dö isåfall... haha, jag är så töntig men jag hatar skräckfilmer!  (och ja, jag vet att beck inte är en skräckfilm men ja...)

asså jag börjar få panik!
det känns som att jag är skitseg med SO-uppsatsen men jag vet inte hur jag ska skriva, hjäääälp.
jag blir jättestressad, usch. inte har jag några bra lösningar heller... blä, jag måste prata med patrik imorrn.

nu ska jag ner och duscha, för er som inte vet befinner sig våran dusch i källaren... hmmm... jag kommer hoppa tilll varje gång jag hör ett ljud, haha!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0