it's a brand new morning

klockan är 08:47 och jag är fortfarande hemma, det är inte ofta. men jag ska till nyköpings sjukhus, inte jättekul men ändå. ska för hoppningsvis få svar på varför jag svimmade för ett tag sen. inte för att jag tror att dom kommer kunna se det men i alla fall.
vet inte riktigt när jag kommer tillbaka till skolan eftersom att jag inte vet hur lång tid det tar hos läkaren. ska vara där kvart över tio i alla fall, klockan ett ska vi bada i skolan på idrotten och jag tror i alla fall att jag är tillbaka då, annars skulle jag få ryck för att det tog så lång tid.



bilden är från i fredags när jag var med daniella, mamma tvingade på oss reflexer och daniella
tyckte att det var snyggt att ha den på benet.
(ja mamma, jag använde reflexen...)

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0