"jag måste vara helt dum i huvet?"

det var det första jag kläckte ur mig när jag upptäckte att jag hade slarvat jättemycket på matteprovet. jag fick 34/40 och VG, men grejen var att jag hade missat att göra två uppgifter, SOM JAG KUNDE, och hade jag gjort dom hade jag fått 40/40 och MVG, skit.
hela klassen hörde nog hur jag svor när ann-sofie sa det.

hade bara bad och sol-pass när jag kom tillbaka efter ett EKG, ett stick i armen och ett helt onödigt sjukhusbesök. som jag trodde kunde dom inte se vad som var felet, allt såg normalt ut.
usch, jag är inte på bra humör, klor luktar jag också så jag ska gå ner och springa bort mitt dåliga humör på springbandet och sen duscha bort klorlukten.

/lisa

Kommentarer
Postat av: josefin

varför var du på sjukhuset? :O

2009-11-10 @ 17:32:37
URL: http://elephantrap.blogg.se/
Postat av: Ida

Sol och bad, de gillar vi ;)

2009-11-10 @ 20:58:04
Postat av: lisa

HAHAHHAHA!

ida du dödar mig, jag fattade inte först men sen började jag asgarva!

2009-11-11 @ 07:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0