out of darkness and into the sun



resultat av lussebulls-bakningen igår! mmmm, vi fick provsmaka en var och heeeeeerregud, lussebullar kan man bara inte vara utan på julen, det smakar verkligen jul!
jag har precis rånat pappa på femtio kronor för att jag och sandra ska kunna hyra film och köpa gois sen, fast jag vet inte om det blir så, vi har ju idrott innan så vi kanske inte hinner dit. men vi får se! annars kanske det blir ice age kväll med bara två av filmerna och typ chokladbollar? vem vet....
hjääääälp, imorrn får jag ett stick i armen och blir imun mot svinis.... men jag är inte rädd för sticket, bara för biverkningarna! jag lovar, bara för att vi ska va med elin och josse på lördagen så kommer jag säkert bli sjuk av sprutan! åååååh, jag får inte bli sjuk!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0