torsdag

varför envisas jag jämt med att klämma in ett inlägg när jag inte har tid?

har precis fixat mig inför skolan och jag ska snart rulla iväg till busshållsplatsen här i laxne, (tro't eller ej, men det finns fler än en) sen tuffar bussen vidare till skolan och där väntar en glad mårten som jag tror älskar vår klass. särskilt mig, som aldrig fattar. men han förklarar dåligt så han får skylla sig själv. jag förstår faktiskt alltid när ann-sofie förklarar.... förr eller senare.... hehhehe.
tralalalalaaaaaa, jag funderade på att sno fridas tjocktröja idag också för hon skulle ändå inte märkt det, men snäll som jag var snodde jag en tröja som jag NÄÄÄÄÄÄÄÄSTAN vet jag jag får låna, hihi, det är bra att vara lillasyster ibland. hur skulle jag klara mig på morgonen utan fridas garderob? nonono, det skulle aldrig gå. jag skulle få panik för att jag inte hade några kläder, ååh vad jag älskar att jag är lillasyster och inte storasyster, för då kanske fridas kläder hade varit för små för mig, heeeeemskt.
tack för att du föddes tre år innan mig fridis!

jag vet, ni slutade läsa efter "busshålsplatsen".

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0