torsdag

klockan är 07:01 och om 14 minuter går jag till bussen.
mamma: lisa, tänk på att det kan vara halt när du går till bussen sen.
hahaha, jag ser framför mig hur jag halkar omkring påväg ner till bussen, haha, det kommer bli så om det är halt!

första lektionen idag är matteprooooov.... usch. fast det känns som att det kommer gå rätt bra, jag tror jag kan allting som man måste kunna för godkänt, så vi hoppas på att jag får G i alla fall.
sen hade vi några engelska-glosor till idag också tror jag? men det kom jag på nu på morgonen så ja, jag har inte pluggat på det, hehe...

imorgon åker jag till frida efter skolan och sover där om hon är frisk. vi hoppas på det!
krya på dig friiiiiida! :)

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0