wednesday

sitter och äter mandariner och humöret är på topp... eller nåt sånt.
nej, humöret är inte på topp och det blir inte bättre av att jag vet att jag har matteläxa till imorrn, usch.
jaja, skolan var väl som vanligt, fast julia var sjuk så vi hade tappat fjärde hjulet idag, bad for us.
kollade på nån jävla musik sak på elektron som var jättedålig, men man satt och skrattade för dom såg så roliga ut, haha! typ 50 åriga gubbar som stod och spelade. kuuuuuuuuul.
sen på idrotten körde vi basket. carin hade tappat rösten så vilhelmiina pratade istället för henne, haha.
jag gjorde ingenting på basketen, och det kändes som att mina två lagkamrater hade klarat sig utan mig... jag tror inte att dom var så jätte nöjda med mig efter lektionen, hehehe...
nej, nu ska jag få ändan ur vagnen och sätta fart med matten! tror inte jag har så mycket kvar så det går nog rätt fort, men pappa måste hjälpa mig med nån uppgift för jag fattade inte. ovanligt, right?

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0