19:23

nu sitter jag i soffan, nyduschad med nymålade naglar. jag har en plåt med muffins som väntar på mig ute på diskbänken, mumms. dagen blev inte fullt så dålig som jag trodde. den var helt okej faktiskt.
jag blev mobbad på SO:n för att jag bor i laxne :( 
patrik jämförde laxne med norra norrland, haha!
jaja.. jag har faktiskt varit lite dukrig idag och pluggat lite fysik... eller ja, jag läste igenom pappret en gång men ändå.
min bild till headern är klar nu förresten! :D jag är rätt nöjd men vi får väl se hur det ser ut när den kommer på plats. vilket den inte lär göra förrän frida har tråkigt och inte har så mycket läxor.. haha. kanske någon dag när hon känner sig lite snäll.

när klockan är nio blir det att slå över till ettan och kolla andra avenyn. sen ska jag sova.

/lisa

Kommentarer
Postat av: josefin

snyyyyyyyygg header! :D

2009-10-13 @ 20:01:58
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0