tisdag 17:21

har precis suttit och klottrat ner lite smartiga ord på ett randigt papper som ska föreställa början på min SO uppsats.... hur det blir har vi inte sett än... haha.
nej men allvarligt, jag förstår typ ingenting av vad jag ska skriva om... men det löser sig nog.
innan det skrev jag färdigt min hemkunskaps-uppsats som ska in imorrn. kanske inte helt nöjd men det var det bästa jag kunde komma på.. haha.
sen har jag en svenskuppsats/berättelse som ska in på fredag också... och den handlar om en tjej som kommer ny till klassen... den är ju inte bra i alla fall. haha.

men jaja, intressant det var att läsa va? höhö.
i skolan.. vad gjorde vi? jag vet inte, vi hade vanliga lektioner i alla fall... haha.
vi fick se vårat omdöme i svenska också.. det såg ju bra ut i alla fall. vi kan ju hoppas på lika bra betyg till jul! (Y)

när jag kom hem satt alva och ritade vid vårat köksbord, sen dess har jag bara pluggat så jag ska försöka roa henne här om en liten stund, hon ser ut att ha rätt tråkigt. haha.
sen ikväll är det andra avenyn, yeees. haha.
sen ska jag sooooova... länge vill jag. och jag får faktiskt sovmorgon typ en timma imorrn, :D
ska till tandläkaren i nyköping. :( haha... jag är jätterädd för att den där jävla tandläkaren (peter eller stefan eller vad han nu hette) ska säga att jag behöver ha tandställning igen.... :( jag vill inte det. usch.
dålig andedräkt har han också... usch.

 

imorgon blir det bästa daniella, gissa om jag har saknat henne?! <3

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0