flickan som lekte med elden

jag kom precis hem från skolan med två kassar kakor..
haha, nu håller pappa på att göra spagetti och köttfärssås som vi ska slänga i oss innan vi
drar till södertälje och går på bio. flickan som lekte med elden ska vi se. någon som har sett den? är den bra?
jag har hört att män som hatar kvinnor var bättre och jag har hört att dom var lika bra och jag har hört att flickan som lekte med elden var bättre så jag vet inte vad jag ska tro. haha.
jag är aaaaaaaaashungrig nu, jag håller på att döö..

jaja, snart får jag äta mat i alla fall, :) sen ska jag se om jag hinner ut med hunden på en runda i skogen och sen vid kvart i fem åker vi. jag, mamma och frida. rasmus hämtar vi på vägen, haha.

gsdlgslkgjsaölgmasdg. 
var bara tvungen.  

/lisa

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

hallå, tack för din röst..Allt bra med dig?

2009-10-05 @ 18:22:34
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0