"hej, vill ni kissa på er?"

hahahhahha. jag glömde berätta min roliga kommentar från igår!
när vi stod och sålde bröd igår så var jag jätte kissnödig och jag stod och sa att jag skulle kissa på mig hela tiden. sen kom det in en som skulle gå och handla och jag skulle säga som vanligt:
- hej vill ni köpa fikabröd?
men istället sa jag rubriken:
- hej vill ni kissa på er?
HAHAHHA! fast jag kom på mig själv efter att jag hade sagt hej vill ni kissa....
hahahahhaha. det var kul.

men jaja, lördag morgon i alla fall.
klockan är 09:03 och jag vaknade väl för en halvtimma sen eller nåt. när jag kom ner satt alla och kollade på kalle blomkvist så jag satte mig och kollade jag med.
haha, den lilla killen är så söt.
"tjuven": jag vill bara veta var ni har gömt ritningarna..
den lilla (rasmus): om ni inte var kidnappare kunde jag ha sagt att dom ligger bakom böckerna.
sen springer tjuvarna ut.
rasmus: VÄNTA! det gills inte om man glömmer bort sig!
hahahhaha, jag tycker han är jättesöt.

jaja, nu ska jag snart slänga i mig lite frukost och sen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.
jag kanske ska börja lite på min SO uppsats idag om jag inte har något bättre för mig, eller så gör jag inte det. haha.



här fick ni en ganska ful och väldigt suddig bild från när jag och sandra stod i cafeterian.
haha, det måste jag berätta också.
när vi stod där kom det en med en femtiolapp och skulle köpa en sak för tio kronor.
jag: hon ska ha 60 tillbaka, det här kan till och med jag. 
haha sandra tycker jag är lite smart ibland.

/lisa

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAH du är så kul, saknar dig <3

2009-10-18 @ 14:42:24
URL: http://elephantrap.blogg.se/
Postat av: lisa

hahahhahhahah ;)

jag saknar dig med <3

2009-10-19 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0