lördag 17:43

sandra åkte hem för några timmar sen, sen dess har jag inte gjort så mycket. var ite och tog lite misslyckade bilder som jag tänkte skulle passa in i min nya header... men inte då.
jag försöker faktiskt göra en bild själv till bloggen men om den blir bra vet jag inte... om den blir det så får frida hjälpa mig att fixa resten i alla fall, för sånt kan jag inte.

igår gjorde vi inte så mycket egentligen, vi var uppe på lanegården och spelade rockband ett litet tag och sen... ja, våra videos (säger man videos eller videosar? haha, jag skulle gissa på videos..) är ju lite roliga. dom finns på den andra datorn och vid något tillfälle då jag känner för att bjuda extra mycket på mig själv kanske ni kan få se mina fina ryck.. men inte idag, då ångrar jag det när jag tittar på den, haha. den är hemsk.
frida sov med oss på madrass i mitt rum, vi kollade på pelle svanslös... igen. vi har kollat på den sjuuuuuukt länge nu. jaja. idag gjorde vi inte mycket alls, vi var aströtta. vi låg och kollade på en film, sen gkjorde vi inte så mycket faktiskt. vi typ satt hela dagen... haha.

nu sitter jag och väntar på mat.. jag är inte hungrig egentligen men jag är bara jättesugen på mat, haha.
ikväll ska jag inte göra mycket heller. frida ville att vi skulle fixa till något nyttigt och stänga in oss med några bra filmer på mitt rum.. det kanske blir så. jag är inte sugen på godis.. jag känner för något nyttigt faktiskt.
och jag känner att jag måste röra på mig egentligen, typ ut och springa men jag orkar inte. jag kanske gör det imorrn eller nåt om jag orkar.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0