onsdag

sitter vid datorn och är suuuuuper mätt... ändå tänker jag snart gå upp och byta kläder och sen ska jag ner och springa på sprinbandet, jag kommer dö! haha.
pluggade fysik innan maten... i typ en kvart, sen vaknade jag med fysikboken uppslagen bredvid mig... ooops.
och jag har prov på fredag, inte bra lisa...
men jag tror jag kan det mesta i alla fall.
headern kom på plats mycket tidigare än jag trodde, frida kanske kände sig lite extra snäll igårkväll bara för att hon var så hemsk mot mig på morgonen... haha, orkar inte berätta, men hon fick lite utbrott på mig kan man säga.
jaja, nu ska jag sluta sitta framför datorn och gå upp och byta om!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0