onsdagsmys

pelle svanslös, storasyster och ben & jerry's, mmmm.. jag gillar alla tre!
ja, jag och frida satt och kollade pelle svanslös och åt ben & jerry's i mitt rum alldeles nyss.
innan maten frågade frida om jag ville följa med och köpa glass.
frida: lisa, vill du följa med mig och handla glass?
jag: handla glass?
frida: ja, jag ska köpa ben &jerry's.
jag: åååååh, vad gott!
frida: har du smakat det?
jag: nä, men det låter gott!

nyss satt jag och fulade mig i webben och tog lite fula bilder som jag hade tänkt lägga in här,
men jag hittar dom inte. men ja, ställ er framför spegeln med en burk ben & jerry's i handen och gör er fulaste min, så vet ni ungefär hur bilderna såg ut.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0