piss-tisdag

idag orkar jag verkligen ingenting. jag orkade inte gå upp.. jag orkade inte leta upp några fina kläder så det blev mjukisbyxor, jag orkar inte gå till skolan. åh, jag känner på mig att det här blir en pissdag. inte nog medatt sandra ska till nån jävla läkare så hon kommer inte vara där, de två första lektionerna är med helena. fyyyyfan. jag måste komma ihåg att ta med mig engelska och svenska läxan också! det får jag inte glömma.

klockan är 07:01 och innan klockan blir 07:15 ska jag hinna trycka i mig en mandarin, kolla vad det är jag behöver ha med mig till skolan förutom svenska och engelska läxan och borsta tändera... hmm. jag kanske inte borde sitta här så länge till?
nej, nu måste jag sätta lite fart känns det som.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0