se upp för dårarna

sitter och kollar på se upp för dårarna. det står en godispåse i skåpet i köket och jag vill bara ta upp den på mitt rum, kolla på en film och äta upp hela godispåsen för mig själv.
jag är på dåligt humör, eller mest trött kanske. jag vet inte.
imorrn ska jag åka till eskilstuna och kolla på skor och vinterjacka, har ingen lust egentligen.
jag har lust att försöka få tag på någon som vill umgås med mig och lite filmer imorrn istället.. men jag behöver båda jacka och skor.
det blir nog ett par uggs för mig skulle jag tro. egentligen vill jag inte ha såna eftersom alla har såna, men jag tycker dom verkar så jääävla sköna, så det blir nog ett par såna.. jag tycker faktiskt att dom är fina också.
jaja, tror jag ska spela monopol med mina syskon snart, sen ska jag proppa i mig godis.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0