snickerboa hoppfallera

SF-kanalen rullar på tv:n här hemma, det är emil i lönnerberga och söndagsmorgonen har börjat lugnt.
jag vaknade vid nio och sen dess har jag suttit här i en av pappas posten-tröjor (ovanligt?) och mina rosa pyamasbyxor. (jag har alltid undrat hur pyamas stavas? haha) det har vart rätt skönt.
snart ska jag väl äta frukost också.
min bild till headern blev klar igår... vet inte om jag vill ha den. kanske tar lite bilder och gör en ny lite senare.
vi får se. idag ska jag i alla fall bara ta det lugnt. jag orkar inget annat...
SF-kanalen kommer nog stå på ett tag och jag lär sitta ganska mycket framför tv:n idag.
det är synd att det inte är soligt ute idag för då blir det finare bilder... men jaja.
solen kanske kommer fram sen, :) 



jag vill ha jul.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0