what do you want?

sorry att jag inte har skrivit på länge men internet har inte fungerat på ett tag och innan det vet jag inte varför jag inte har skrivit faktiskt... haha.
men jaja, den här veckan har vart kort, den har bara varit onsdag, torsdag och fredag.
idag slutade jag tjugo i ett, skönt!
haha, på NO:n idag så hade vi vikarie, och så skulle vi jobba matten sista tiden (vi har samma lärare i matte och NO och läraren hade sagt att vi skulle jobba lite matte sista stunden.) och då hade inte jag med mig min mattebok och så tog han fram en mattebok som fanns i skåpet i klassrummet.

jag: men jag är på en högre nivå än alla andra...
vikarien: är du?
jag: ja..
så sitter jag och ler.
vikarien: nej det är du inte du luras!
jag: nej, jag är på en högre nivå än henne.
så pekar jag på maria som är på en högre nivå än dom flesta.

vikarien: haha, nej det är du inte alls!
alla börjar skratta typ och han slänger boken framför mig..
fan då.. hahaha.


haha, mitt blonda hår lyste kanske igenom..
jaja.. imorrn åker jag nog till strängnäs med mamma, mormor, hannah och melina. :)
sen kommer pontus, rebecca, yoel och elina och så ska vi fira mamma, pontus, rasmus och yoel.
på söndag vet jag inte vad jag ska göra..

man skulle kunna säga att dagen har gjort mig förvirrad...

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0